Lekslottet och BVC



Här har vi varit idag, grymt kul. Ser ni rutchkanorna längst till vänster- jäklar va fort de gick!! Nästan så man själv inte våga åka. :P 60kr för 2 timmar det e det absolut värt hit åker vi fler gånger.

Idag haka vi på ett par grannar, hon har en son på 3 och en dotter som är 3 veckor äldre än Milo så det var klockrent. När vi lekt klart drog vi till Donken och syndade- tror Sam snart har alla böcker därifrån nu.

Imorgon e det dax för den första föräldrargruppen på BVC, började nästan tro att dom glömt bort mig, lite pirigt e det allt, jag kommer säkert att jämföra med den gamla gruppen. Om det ger mig nått får jag väl se annars skiter jag nog i det hela.

TJING

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh, lekslottet i Tullinge? Visst är det kul?! Helt perfekt!!!

2009-10-20 @ 13:15:35
URL: http://gimsatrimsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0