Mångfaldens hus vs MAX

Hade en plan idag, en bra plan.
Min tanke va att åka ut till Mångfaldens hus och äta deras super goda Ceasar sallad- som jag hade sett fram emot det. Men hade en vag känsla av att dom hade ju stängt på torsdagar, kollade upp det och mycket riktigt STÄNGT. FAN vad besviken jag blev, ville ju sitta och mysa och kanske läsa lite och mysa med Milo. Men men bättre lycka nästa gång.



Det blev till att åka till MAX idag igen, åt lunch där igår också och så blev det Donken till middag, pinsamt men sant. Idag blir det dock köttbullar med mackisar, det va längesen. :P

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag gillar mångfaldens hus, de har så mycket fint att gå runt och titta på sen är ju deras luncher toppen

2009-10-23 @ 21:28:42
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0