Mitt uppdrag

Fick ett uppdrag av min sons dagisfröken (pedagog) om att skriva en lista på vad jag är bra på, oj vad svårt. Som hon sa om som nog de flesta av oss är dåliga på är att berömma oss själva, så även jag men jag ska ge det ett försök. :)

*JAG är bra på att styra upp här hemma
* JAG är bra på mitt jobb, att ge kunden service, bra service
*JAG är bra på att överraska, speciellt min man
*JAG är bra på att prata
*JAG har ett bra födelsedagsminne
*JAG är bra på att säga att jag älskar dig till min man och mina barn


Svårt men en del grejer kom jag på. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Dessutom är du förbannat trevlig! Roligt att ses häromdagen! :-) Vi hamnade på Huddinge efter det, ironiskt nog, med tanke på vad vi pratat om. Ack ja...

2009-10-09 @ 14:38:02
URL: http://miamoore.blogspot.com
Postat av: Jenni

Vad kul att båda mammorna med blogg tog till sig uppmaningen :)

Tror att du säkert är bra på massa andra saker som du kanske inte vågar tro på att du faktiskt är duktig på, så är jag och många andra.

2009-10-10 @ 15:08:12
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0