Storhandling

Jag och M e urkassa på att storhandla, vi handalr dag för dag liksom och så handlar vi småplock däremellan.
Men förra onsdagen med recept i huvudet begav jag mig till Maxi för att shoppa och vi har hittills inte ätit ute en enda gång om vi inte räknar kyrkis men där äter vi 3 pers för 50 kr.

Det har blivit pannfiffar, tacopaj, pasta med bacon och champinjoner, tacopaj, lax med fetaost i ugnen och pyttipanna. E så himla stolt öer oss!!!!

Är inte ens sugen på att äta ute. Det bästa är ju att vi har haft mat till dagen därpå.
Har mer grejer som ska lagas efter recept som jag sett på andra bloggar och sen så har vi mer grejer i frysen, så himla najs att hitta andra saker att mumsa istället för att bara leva på frysta köttbullar.


Ciao!!

Kommentarer
Postat av: åsa

Det börjar bli lite vuxenvarning på er ;))

coolt!!

2009-10-27 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0