Underhållning

Här roar Sam sig med att rita lite, ser ni att han ligger likadant som när han kör bilar- favoritpositionen. :)




Konstverket!! "Bärgan och Pitten=Blixten" Min lilla Picasso!

Som ni säkert redan vet så e ju Mattias inte Milos favorit direkt, stackarn.
Härom dagen så upptäckte jag ett sätt att roa Milo med, hans snuttekossa placerade jag så han såg- genast började han "prata" högljutt med den när han låg i soffan, länge låg han så.
Så då igår när Mattias försökte underhålla Milo så var han lika ointresserad som vanligt, då visade jag honom kossan och Mattias löste det på sitt egna lilla vis så han även kunde kolla på Ugly Betty.


Milo skitfacinerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0