Vilken hets

När man går hem från Sams dagis så har man 4 st MÖRDARBACKAR.. jag skojar inte, kniper man rumpan när man går i dom så kommer man ha en killerass till sommaren. :)

Hur som haver, när jag går i dom backarna så babblar Sam järnet och upprepar men inte vad han sagt (hans sätt att få bekräftat att man förstått vad han sagt) så fortsätter han till man förstått. Detta är nu inte helt lätt då man flåsar som en strandad val när man puttar en sisådär 25kg framför sig, UPPFÖR. När vi går i dessa backar brukar Sam säga:
-Tung backe, mamma!
Och när man kommer upp:
-Mamma tött=trött!!

Idag klämmer då det kära barnet ur sig:
-Gå hem
-Ja Sam vi ska.
-Gå heem!!

Jag tolkar detta som att jag helt enkelt skulle öka takten, skitungen ;P, han skulle bara veta hur bra han har det, sitter i vagnen och blir puttad i UPPFÖRSBACKAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0