Måndag idag och höstmys

Måndagar e jag hemma själv med två goa snubbar,
Än så länge när vi haft underbart väder och man inte behöver fajtas med alltför mycket kläder så har det ju varit underbart att bara gå ut på gården och tro mig mycket tid spenderas där med alla sköna kids. Mycket medlande blir det också.

Det e bara att tacka för denna förlängda sommar det har verkligen varit underbart, snart kan man ju liksom inte sitta ute på gården och amma direkt och då blir det ju lite knepigare. ;P


Sam på sin "pitten"= Blixten för er som ej vet


Sam bjuder på mat i huset på gården.


Sam softar över hålet.


Sam leker med bilar, så här ligger han oavsett var han e när han lajar med bilar.


Oavsett väder så går vi ut.



Idag blev det som ni ser hopp i vattenpölar och kurragömma i buskarna. Red lite på hästarn också. Tacka sjutton för denna gård!

Kommentarer
Postat av: Malin Nilsson

Gud vad duktig du är som går ut så ofta! Trots att vi har egen trädgård är jag urusel på det! Vilka fina ungar ni har :) Kram Malin

2009-09-22 @ 15:57:43
Postat av: åsa

Ja vad goa dom ser ut!! "mina" små gosisar!!

Passa på o njut, det går så fort:)

Kram

2009-09-23 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0