Mina älskade killar

Japp man e ju ensam tjej i denna familj och omgiven och snyggingar. :)
Har 3 killar här hemma som jag älskar över allt annat, Mattias, Sam och Milo!!!

Bjuder är på lite bilder från nu i sommar. :)


Mys med stora gos!!


Än e man inte för stor för pussar, tur för mig!!! :)


Så vaken.                                      Äter på Donken med Sam


Sam hålla Milo


Har inte så många bilder på oss två, så himla fint kort!!!


Farao!                                           Avslappnad!


Min snygging till höger!  Andreas till vänster, det E han till höger som e min älskling så inga oklarheter uppstår. :P

Kommentarer
Postat av: åsa

Vilka underbara bilder!!!! Ni är en härlig familj:)

Kramar

2009-09-06 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0