Grymt härlig dag!

Jag e på bättringsvägen- Halleluja måste jag säga!
Så som jag mådde förra veckan vill jag aldrig behöva uppleva igen. Ska försöka att tagga ner med att ha för höga förväntningar mig själv och vad andra kanske har- får bli deras huvudvärk nu, hi hi. Måste ta det försiktigt nu.

Mötte svärmor på stan som hann dra en resume om deras besök på en skola med deras förening somvar intressant- minst sagt. Måtte det ha ändrats till mina pojkar blir större (hoppas kan man ju alltid).

Sen drog vi till Filip och lattjade- Sam har frågat efter honom och blev superglad när vi skulle dit! :)))
Åt middag och mös- tack Linda och Fredrik för en härlig eftermiddag!!

Sen hem och hade snabbesök av farfar och Berit.

Och nu ska jag knoppa, imorgon blir det ner och handla lite leksaker till kidsen påskägg, liten chokladkanin blir det för Sam, tycker det känns skönt att han fortfarande inte äter speciellt godis. Ja han får kakor och så men inte godis än och det tycker jag är bra.  (Dömer ingen ) :)

Glad påsk allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0