Kass gårdag blev en bättre gårdag

Hade en riktigt pissig dag igår.

För det första e det nått knas med Milo. Han kaskad spyr vid måltider, äter förs med god aptit och sen spyr han upp allt. Är glad en liten stund och sen gnäller han och så fortsätter det. Han e glad och tyst när han badar eller kollar på "Hitta nemo". Hoppas att det är tänderna och måtte de komma snart- stackars liten. :)

Var ner på vårdcentralen igår med båda kidsen själv för att lämna ett blodprov. Labmott. var stängd, dom tog bara akutprover. Jag hade blivit tillsagd min läkare att ta ett prov för att verkligen checka att allt va ok, MEN han hade inte beställt nått prov så jag kunde ju inte heller säga vad det var dom skulle ta ett prov på och kolla efter. Gick till receptionen och bad dom lämna ett meddelande att han skulle höra av sig.

-Nej vi gör inte sånt.
-Nähä har ni hans nr så jag kan ringa honom då?
-Ja.

Ringde sen och satt i kö i 30 MIN utan att få nått svar bara viilken turordning jag hade. Fan jag kan inte sitta på stan i telefon i 30 min hur som helst. JÄVLA NÖTTER som inte svarar. Så nu skiter jag i det, nu får han höra av sig.

Arg som jag va jag inte superföraren i trafiken sen. På Nygatan håller dom på med ett arbete och tydligen så hade jag kört i motsatt riktning förbi det arbetet, sa den polis som stoppade mig med blåljus och allt. Höll på att dö av skam, tur att det inte blev nån krock eller nått!!! Vinterdäcken hade jag på också givetis.
Jag fick blåsa, visa körkort och urskulda mig, inge mer, som tur va!! Tack snälla poliser!!!!!!!!!!!

Kära M åt lunch med oss och sa:
-Men älskling då kan ju dan bara bli bättre!
-Skitsnack! Inte med min tur, sa jag.

Men det vände, Milo var fortfarande gnällig men det gick det med. Vi for iväg och bytte däck och åt på Donken och mös. Tackar gudarna för att vi är två och kan lösa av varandra och hjälpas åt!!

Älskar min familj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0