Söndag + måndag

Medans M passar på att betala räkningar (blä), passar jag på att blogga. Pengarna rullar iväg i alla fall. :(

I söndags var vi och kollade på min duktiga brorson som tävlade i judo, gick tydligen inte så bra förra gången men denna gång krossade han.  Yeaah!!




Här krossar han nån böna. ;P

Sen stack vi vidare till Maria, Henrik och Filip och lattjade och fikade.


Bus i Filles säng, alla grabbarna grus.


Varannan måndag är mamma ledig och då brukar hon ha Milo på fm så tar jag med mig Sam till kyrkan och myser. Sen äter vi lurre hos mamma och går sen ut på gården efter vilan.


Mamma ute och går med Milo.


"Pinar" Milo och hoppas han kryper snart.


Åker lite låda.


Sam leker i tåget..


..medans Milo äter på en kotte- man måste ju smaka liksom.


Lyckade fånga mamma på bild också. :))

Sen åkte vi hem och lekte lite i våran sandlåda också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0