Blåbär och gåträning

har tytdligen gått och blivit polack också tycker min ära make, har nämligen fått dille på att plocka blåbär. :)
Både idag och igår va jag ute här i skoen runt huset och plockade, plockar bara de stora dock för annars e dom rätt så små.Idag tog jag med mig Sam, han gillar att gå i skogen. Han sätt att få ihop sin ranson av blåbär e att snatta av mig.

-Man måste delas mamma! Stämmer ju faktiskt.

Milo ligger i hårdträning, han blir skitsur om man inte går, går, går och går lite till med honom, helst i trappor. Men men förhoppningsvis ger det utdelning snart. Han har tagit ett par steg mellan oss men helst slänger han sig mellan oss. Vår glada lilla skit! :) Nu tar han sig upp från golv till möbler själv också, sur blir han men det går. :)

Ha en trevlig kväll.

(Just det,på söndag bir det åka av) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0