Första dan på jobbet

Har varit hemma i 13 månader och det har varit såååå skönt men i morse var det dax.
Med stadig frukost i magen (gröt och ägg) så bar det av till jobbet!

VAr som en total nybörjare, hur räknar man kassan, hur funkar skrivaren, var finns det och det och det. Många frågor blev det för mina stackars kollegor.

Har städat och försökt rådda undan all skit bakom kassan, massor med frågor (igen!) om papper, kan det kastas eller ej. Men det tar vi i morgon. :))

Har även tänkt försöka mig på att använda upp mitt 10ggrs kort på badhuset. Ska nämligen försöka ta mig iväg och simma innan jobbet, får se hur det går. Det är för att jag ska ha det gjort och inte sticka iväg sen på kvällen när jag vill vara hemma och mysa med mina sötnosar. Hoppas jag orkar, det känns ju så himla skönt efteråt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0