Kan inte fatta

I morgon e min sista förälrardag på ett tag, nu e det M.s tur att ta över. Känns både och. Kommer sakna att sova på fm med Milo och mysa, höra Sams ständiga babbel. :)

Över ett år har jag haft förmånen att få vara hemma, så himla underbart!!

Imorgon ska vi iväg och fota Milo så vi får ett album med honom också samt ett stort foto att hänga på väggen. Finns redan en plats klar för honom. :)

Idag har vi annars hängt med Andreas och Elias. M och Sam mötte dom nere på stan medans jag och Milo var hemma och vilade. KOllade in Kringelfestivalen, som jag för övrigt e störtkul att dom kör. Goda lukter, mingel och uppträdande- störtmysigt!!

Jag och Milo mötte upp dom senare och sen gick vi hem till oss och röjde och svullade mat- grillad mat. Gäller att passa på, vem vet när sommaren e slut liksom.

Nu slappa lite innan sängläge, ska verkligen försöka att släppa datan och läsa en tidning istället för att sitta och trycka f5 hela kvällen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0