La Rhodos 2010

Vi bara kände att vi måste iväg nånstans, kanske främst jag då innan jag börjar jobba igen. Så en morgon så kom jag ner och M hade bokat in oss på Rhodos i en vecka med All inclusive- fett najs!! Vi har haft det så jäkla bra, sitter här och längtar tillbaka redan, fastän vi kom hem för typ 6 timmar sen bara.

God mat, skönt hotell, pooler, underhållning, sol, sol, bad, bra böcker, familj!!!!

Flyresor fram och tillbaka gick kanon, ungarna har varit kanon trots värmen- lite gnäll med det kunde varit MYCKET värre. Duktiga små killar!!


Väntar på bussen till terminal 5. Klockan är en sisådär 04.30


Utsikt från receptionen,väntar på incheckning


Sen blev det poolen .


Sam simmar omkring själv med sina puffar.


Utsikt från det lilla lekhuset ner mot havet.


Solnedgång 1:a kvällen.


Fotar mig själv som vanligt.


På väg till stranden för att kolla efter fina stenar.


Sam kastar macka.


Milo helt i extas vid matbordet, åt "vår" mat hela veckan. Blev sur om den inte kom fort nog.


Lite kanthäng.


Kolla lite film på rummet när det var dyngvarmt ute.


Fina Milo!


Fina Sam!


Mina älsklingar!!


Lekt lite inne när det var varmt ute.


Och Milo ville bara gå och gå, inte långt kvar nu.


Bus vid middagen.


Bus på gräsmattan i skuggan bland lite leksaker- perfekt!


Minidisco som hölls varje kväll...


..först näst sista kvällen vågade han stå kvar själv en stund, ser ni honom med en kompis längst bak?!


Här med bästa Aniko som hade hand om småbarnen.


Utsikt från vår balkong.


Sista kvällen.


Också sista kvällen.


När lugnet har lagt sig vid poolen. Najs!

Vi har haft det grymt skönt!!
Det här vill jag göra jämt. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅÅÅåååh vad skönt för Er! Vilka härliga bilder och vilka söta stora pojkar!!

Vad AAAVIS jag blir! ;)

Det är väl alla kämpande småbarnsföräldrar så väl värda!



Lycka till med combacken i arbetslivet!!



Kram

2010-08-17 @ 08:24:25
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0