Milos 1-årsdag

För 16 dar sen så fyllde min lilla skrutt 1. tänk vad detta år bara rusade iväg.
Om jag kunde skulle jag gärna vara hemma längre för ush vad jag kommer att sakna denna "ledighet".

Här kommer i alla fall lite bilder från den numera ettåriga killen. :)


Min 1-åring som ålar runt medans vi förbereder.


Sam hjälper till med ballongerna.


En glad liten skit i sin fina apdräkt. :)


Bildbevis på tårtan.


Barnen rusar runt, medans de stora slappar.


Här får man se apdräkten i sin helhet. I bakgrunden hänger bilder på han första år, månad för månad. :)


Ja må han leva....


Storebror fick hjälpa till att blåsa ut ljuset.


Lite skeptisk va du, smakade men svullade inte i dig.


Alla kids hjälpte till att öppna, man fixar inte riktigt det än själv. :P


Bilar va ju en hit. Sen blev det en massa annat gott och blandat.


Presenten från mamma, pappa och Sam. (Taget dan efter)


Dan efter kom farmor och faster, Mange och Oscar och firade dig. Här gungar ni allihopa. :)

Tack alla för en toppen uppvaktning ch för jättefina presenter!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0