Sista helgen i frihet

Så nu var sista helgen till enda..
Vi har träffat kompisar, grillat, varit och fotat oss hos Pelli. Får se om hon fick några bra kort. LIte kinkiga barn nämligen. :P

Den här sommaren har ju varit kanon!! Lek och häng med ungar och grannar på gården, mycket bad, härliga resor. Bäst av allt är att vi fick hela 8 veckor tillsammans hela familjen. En grym lyx som har varit sååååå najs!!! Tack kära familj för denna härliga sommar!

Nu sitter jag är och laddar och ger mig själv löften om bättre kost och träning, som jag inte kommer att hålla ha ha ha.

Får då börja jobba i morgon och just nu i denna sekund känns det helt ok. Milo min lilla mammagris kommer jag sakna som attan, Sam vet jag klarar sig utmärkt utan mig (han e för övrigt pappig).
Handväskan e packad och kläder framlagda.

Nu e stafettpinnen överlämnad till M.

Älskar er mina fina killar!!
Kommer sakna er som f-n!!!

Kommentarer
Postat av: åsa

Försök att njut av att ha lite "vuxentid" man kommer fort in i det igen.

Kram

2010-08-29 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0