Smallets= små plånböcker

Min kära make har startat en webbshop som jag tänkte göra reklam för iom detta inlägg.

Han har nu pimpat min väska med en snygg lila "smallets"= liten plånbok. Eller rättare sagt:
-Små plånböcker= smallets!

Han har letat länge efter en liten plånbok och hittat riktigt aldrig nån som passar honom, förrän nu. Han tog saken i egna händer och startade en egen shop och kontaktade leverantörer och voila:

Små plånböcker blev därmed smallets.com!

Min fina lila smallet:


Framsida.


Baksida.


Uppfrån.

Så tipsa era nära och kära eller varför inte unna er själva en "SMALLET".

/Sweetworld ak Mattias

Kommentarer
Postat av: Catte

Det är ju hur smart som helst att ha i partyväskan!

2010-08-24 @ 10:56:43
URL: http://catrinre.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ursnygga verkligen och din var ju alldeles fabulous!!

Kollade precis in hemsidan och I like a lot, a lot, a lot!!!

Kommer garanterat att bli en kund i framtiden!! ;)



Áll Lycka och shoppa inte för mycket nu...ser ut som att korten kan vara till hands och glida fram huur fort som helst!! ;) (På min egen stora dunder-pluska fylld med kvitton, rabattkuponger, presentkort, klubbkort...ja, you name it! så fastnar pinsamt nog alltid dragkedjan så jag får stå och jukka ett tag innan jag får upp den! (oj hur lät det där egentligen...!!) ;)



Nä, smidigt skall det va, fort skall det gå om det skall bli nåt (shoppande av!!)! ;)



Kram på Dig!

2010-08-25 @ 08:39:47
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0