Copycat

Snodde denna från en annan blogg på Bloggfamiljen. Tycker såna är roliga för man lär känna personen lite mer. :)

30 snabba frågor!

Hur gammal är du om fem år?Då kommer jag att vara 27 år (shit), oj oj vad M kommer att hetsa om detta när han ser det. ;P

Hur lång är du? 161, 5 viktigt med den där halvan

Vilken var den senaste film du sett? Oj, kommer faktiskt inte ihåg, bevis på att jag sitter här för mycket.

Vem ringde du senast? Min mamma.

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det gick till Emil. Hallå. Hoppas dagen gått bra. Blir hemma i morgon också så M får vila (magsjuka). Alla har slutat spy. Hörs

Vad är dagens planer? Det va att jobba men det sket sig, då två av fyra i familjen blev magsjuka i natt. :(((

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Att sms:a

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? Varit vaken till och från sen halv ett i natt, men gick upp 8.15

Har du någon gång hittat en katt? Nope

Vilken är din favoritplats? Mormor och morfars hus, hemma, NY, NZ.

Vilken plats föredrar du minst? Pass

Var tror du att du befinner dig om tio år? På en annan plats på denna jord, kanske.

Vad skrämde dig som barn? Hajen och Freddy Kreuger

Vem fick dig att skratta senast? Sam och Milo

Är du för ung för att äga vinylskivor? Nix, men har tyvärr inga kvar

Har du stationär eller bärbar dator?.Bärbar en jättefin knallrosa LG

Sover du med eller utan kläder på dig? Sover med det som behövs

Hur många kuddar har du i sängen? EN, min älskade tempur, ibland en till nån av kidsen

Hur många landskap har du bott i? Sörmland, bara sörmland

Är du social? Om jag känner mig bekväm och om jag måste

Tycker du om kaffe? Föredrar cola, men visst går det ner

Vad dricker du till frukost? Inget eller vatten

Sover du på någon särskild sida? Magen eller vänster sida

Kan du spela poker? Hm, e inte det typ som Chicago?! Om ja så kan jag

Vill du ha barn? Japp det ville jag och har redan 2 st. :))

Har du någonsin åkt ambulans? Ja 2 ggr, Allergichock och för huvudvärk efter ett ryggprov

Föredrar du havet eller en pool? Sötvatten helst,sen pool

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det faktiskt om inte mamma har nånstans.

Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför vårat hus av mig själv, ingen annan som fotar mig. ;P

Ha en skön kväll det hoppas jag på i alla fall..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0