En vinterdag i dec 2010

Det va ett bar tag sen sist, har helt ekelt inte varit sugen..

Men nu så försöker vi igen, vi har varit mycket sjuka också, antingen jag eller kidsen. Magsjuka för mig och Milo, feber och snoriga, jag hade nån virusgrej i halsen också. Men nu fan kör vi, snart jul och allt så nu e det inte läge för nått mer.

Förra söndagen var det e n strålande fin vinterdag, för shit det blev ju en brakfin vinter i år igen men samma mängd snö som förra året. :)) Najs!!

Så här såg det ut för oss:


Milo i pulkan


Sam tycker det e lite roligare att åka pulka än så länge.


Jag och Sam, som jag skrek. :)                               Sam kämpar på uppför.


Milo älskade att åka karusell på Heron, inte rädd han inte.


Fina Sam åkte motorcykel, lite mer sammanbiten.

En kanondag!  (tills kvällen kom och Milo spydde) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0