Liten men petit

Jag e inte lång, jag e rätt liten kan man säga. Tunn, jaa MEN jag e precis så stark som jag behöver vara, skulle vilja och nog behöva va lite starkare för att kroppen inte ska klappa ihop förr eller senare.

Vissa dagar är jag inte alls nöjd med det jag ser i spegeln men för det mesta är jag det, stör nog en del men skiter jag i. Tänker faktiskt inte be om ursäkt för att (just nu ia lla fall) kan äta massa sräp utan att gå upp i vikt, jag skulle och vilja väga mer men gör inte det. Går inte runt och stör mig på det.

Skiter i hur andra ser ut, huvudsaken dom är snälla.

JAG E LITEN MEN PETIT OCH ÄR NÖJD MED DET!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du visste vad jag känner igen mej på det du skriver.Men min pappa sa alltid :var glad för att du har en lätt kropp.-Och så denna avundsjuka av alla dessa som inte kan äta vad-och hur mycket dom vill.Måste då spy ur sej sin avundsjuka! -Och jag brukar säja att jag blev inte född till "nånting i hästväg" då jag är riktigt trött på korkade individer!!!

2010-12-22 @ 23:22:31
Postat av: Anonym

Håller med dig Carina och Gundis !! Förstår inte varför man ska be om ursäkt för att man är liten, och visst är det avundsjuka när folk gnäller på att man är för smal!!

Go petit girl go:))

2010-12-25 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0