Alla hjärtansdag

Vad har vi då gjort en dag som denna??
Softat.

Jag sov länge då det var min sovmorgonsdag. :)
När jag vaknade hetsåt jag lite frulla och sen så tog vi oss ut. Sam hetsåt snö- hans drog, han klarar sig inte utan det. ;P. Sen satt vi ungarna i pulka och gick på en promenad ner till affären, blev en omväg genom skogen där vi plogade upp en större stig. Milo satt i sin bilstol som vi sen ställde i en barnpulka med hög rygg, skitbra och smidigt och kul.

In och handla lurre och på vägen hem däckade Sam i pulkan mot påsen, såg ut som ett litet fyllo.
Sen åt vi lurre och efter det så sov vi alla middag- mysigt.

Lekte, tröstade Milo som har en tand på väg upp. Åt middag, hade Kajsa och Elias på snabbvisit och sen åkte Sam och Mattias på innebandy och Milo däckade i sängen- på mage!

Inga presenter- jo förresten vårat nya fina badrum, som vi älskar!!!

Jo, snälla lilla mamma kom förbi med tulpaner och hembakta bullar-mums!
(Förlåt att vi inte hade nått till dig snälla mamma/mormor)

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0