En hyllning till alla ensamstående

Jag var nere själv på "kyrkis" igår med båda kidsen. Trött och irriterad var jag också.
Tänker inte ens ställa frågan hur ni ensamstående fixar det. Upp tidigt, sjuka barn, sjuk själv och ha med båda barnen på saker, jag orkade knappt det igår.

E så glad för att jag har Mattias som avlatning, skulle nog gå in i väggen annars.

Ni ensamstående jag beundrar er för:

*Erat tålamod
*Eran ork
*Erat engagemang för era barn
*För hur ni sliter och släpar på tunga matkassar och barn samtidigt
*För att ni ens orkar städa, tvätta och laga god mat

Har säkert glömt nån punkt men allt det beundrar jag er med för!!!

EN STOR ELOGE TILL ER; STRÄCK PÅ ER OCH VAR STOLTA FÖR ATT NI KLARAR DET SJÄLVA!!!!!

Ps Glöm inte att ni inte är mer än människa och det e ok att balla ur! Ds

Kommentarer
Postat av: Maria

:-) tar åt mig

2010-02-13 @ 22:23:57
URL: http://miamoore.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag känner mig själv som ensamstående ibland (med egenföretagande sambo!) och visst e det tufft ganska ofta faktiskt, brukar oxå tänka på alla dessa ensamstående mammor som grejar allt, orkar och överlever alldeles själva, men å andra sidan så har dom ju inget val, men gudars om man aldrig skulle få lite avlastning ibland...verkligen en ELOGE till alla ensamma starka därute! ;)

Mkt fint inlägg! ;)

Kram

2010-02-15 @ 10:15:43
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0