Ett crappydygn

*Sprungit fram och tillbaka mellan Milo i natt.
*Upp 6.15- inte kul, Sam kom upp halv sju.
*Sen byta blöja, klä dom, mata dom och sen lägga Milo igen.
*Ner till kyrkan, måste ut. Dåligt beslut att äta där dock, Milo trött och kinkig,köa för mat medans man springer och ger Milo mat. Försöka få Sam att äta men han segar sig och leker med maten och jag lackar.
*Hem och storstäda, dammtorka, dammsuga, moppa, tvätta, vika tvätt.
*Mata, bada och nu hoppas jag att dom sover dom små ...

Åh just det nämde jag att Mattias e sjuk på det.
Blir väl likadant i natt dessvärre. :(

Hoppas M e frisk på söndag för shit då ska jag SOOOOOOOOOOOOOOOOOVA. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0