Magsjuka igen!? och lite annat

Var några dar sen som jag skrev, blir en liten resume för sen ska jag slappa framför One tree hill, hoppas jag om inget annat händer så peppar, peppar..

Jag drack cola i tisdags då jag åt på Max- dock inte ett dugg sugen utan drack "bara" ett halvt litet glas. Sen höll jag mig till helgen. Rätta mig om jag har fel. :)

I onsdags så var jag på babysång med Milo- han älskade det, var på G redan innan vi börjat och hade kul med att kolla in de andra barnen. :)

I fredags så var vi i kyrkan i vanlig ordning, sen drog killarna upp till Heron medans jag var på begravning- väldigt fin och stämningsfull. R.I.P Barbro

Igår lördags så sov M länge jag och barnen gick ut och lekte i snön tills Mattias dök upp. HUr mycket snö ute som helst men skönt det va att vara ute. In och åt lunch sen sov jag i 3 timmar. Ut igen för att gå till affären och handla god middag. Sen kom några kompisar över och kollade Melodifestivalen. Blev mest en massa snack om barnfödslar och bröllop- och godis och chips förstås.

Sen idag söndag så åkte vi till en gammal jobbarkompis till i Strängnäs som vi inte träffat på några år. Milo had varit lite hängig på morgonen men vi bestämde oss för att simma ändå- som dom älskar det både Sam och Milo.
Lurre på Nancy och sen Strängnäs. När vi kom dit så skulle vi äta med Milo för han hade inte ätit så jättebra och somnat kanska så snart efter simningen. Kom dit han vara där i kanske en halvtimme, började äta gröt och när vi kommit kanske halvvägs så vrålspyr han. Hela mina brallor och hela han själv var nedsdydd- lite pinit men vad fan. Stackarn satt och hulkade och var alldeles ledsen. :(

Får se hur det går i natt nu då, han har fått vatten och vätskeersättning teskedsvis och nu innan han la sig modermjölksersättnig så vi får väl se hur det går och om vi andra klarar oss. Han har inte spytt nå mer efter det så den kan ju vara att han bara hade nå skit i systemet men men,

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0