Ny leksak

Har fått en ny rosa leksak..av Mattias. ;P

Den är typ 4 cm lång, 1 cm bred och typ 0.5 cm tjock.
En Ipod!! Ett liten gravering e det på den också- Carina i love U.
Det ni, och nej världens bästa Mattias är ej till salu.

Håller n på att lära mig hur den funkar, ljudet e jäkligt bra i alla fall.

Min darling köpte den till mig för att jag skulle kunna ha den när jag springer. Längtar redan!

Ny ska jag bara ha nya pjuck och lite vår på det och sen e det bara att köra!

Så här ser min nya leksak ut (det är den rosa givetvis som jag fått):


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååååh, vilken gullig karl du har...din lyckans ost så fint av honom!

Jag tror allt jag lägger ett litet bud i allafall...;)...(sa du att han var ledig fredagar oxå??)....skratt ;)

Skönt för en småbarnsmamma att få lite egentid i löparspåret och rensa huvudet lite...

KRAM

2010-02-18 @ 08:52:36
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0