Bio och Bugaboo

Igår vad det biopremär för Sam (Hoppas vi fått riktiga bioungar, vi älskar ju att gå på bio), "Alvin och gänget 2" blev det. Vi trodde att den var tecknad med tji fick vi. Hade laddat med chips och godis med Sam var lagom intresserad och drack mest Bonaqua som han sen var tvungen att besöka toan under filmen för, för att kissa ut typ halva flaskan igen. :)

Han satt stilla en bra bit in i filmen men sen ville han stå upp och hänga på stolarna framför och gå lite i trappen, M fick hänga med där, els vill jag kolla filmen och sen tycker jag sånt e lite pinit om man stör och så. Ja vet att det e löjligt jag e 30år och bla bla bla borde inte känna så bla bla bla, tur att M var med och fick styra upp. :P


Häng framför Ice age på morgonen, kolla in pose'n


Nyvaken och framme vid bion


Godis till mamma inhandlat


På väg in..


..på sin plats, nu börjar det!


OSTBÅGE!!! (istället för cheese)

Sen eftere bion droppade vi Sam och plockade upp Milo, som varit hos farfar och Berit under tiden, för en tripp upp till Kista Gallerian för att hämta våran Bugaboo som vi skulle köpa av en tjej på blocket. Som vi har saknat bugaboon!!!

Nu ska vi sälja Phil och Teds Vibe, intressera??

Ps. Så har rosigt go var Milo på morgonen, min lilla gos. Ds

Kommentarer
Postat av: Sara

Åker inte Sam så mycket eller?

Vi saknakde vår Quinny så mycket så det blev en ny sådan här!Denna barnvagnsdjungel! :o)

2010-01-11 @ 12:29:28
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0