Bra filmer...finns det många av

Jag har lite dille på 80-tals filmer, kanske för att jag e uppvuxen då. Några av dessa filmer gick på repeat rätt mycket, fråga min kära mor. :)
Listar dom lite lätt, hamnar inte i någon speciell ordning.

*Trolltyg i tomteskogen
*En värsting till syster 1 och 2
*Hajen 2, kollade på den hel sommar och åt glass med hemmagjord chokladsås, 2ggr per dag blev det.
*Die hard 1 och 2
*Ursäkta var är floden?
*Repmånad
*Göta kanal
*Sällskapsresan 1 och 2
*Ha ett underbart liv, Kjell <Bergkvist e så jäkla grym i den
*Ronja rövardotter
*Alla vi barn i bullerbyn
*48 timmar
*Snuten i Hollywood
*Tjejen som föll överbord
*Tjejen som gjorde lumpen
*Ursäkta vad e klockan?
*Go dag yxskaft!
*Tidvattnets furste
*Tjejen som tog hem spelet
*Lovligt byte
*Dödligt vapen filmerna


Ja detta var ett urval, finns ju hur många filmer som helst. Man hyr ju inte filmer på samma vis längre och så e ju trots allt detta klasiker, i alla fall för mig.

Måste nog ta och köpa på mig en del av dessa och kolla på dom igen. :)

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du glömde bort den som du tittade på sommar som vinter !!!!! Ivanhoe!

2010-01-16 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0