Dra åt helvete och fläskläpp

Idag när jag var på BVC fär Milos 6-månaderskontroll så var det ullt på parkeringen bakom BVC. Jag började cirkulera för att leta en annan plats. Kom in på en parkerng och när jag skulle ut från den för att vända bara så att jag kunde åka tillbaka samma väg jag kom så kom jag ut på en enkelriktad väg. Fick möte och rullade bara tillbaka för att släppa honom (missade tyvärr skylten med förbjuden vänstersväng). Gubben i bilen vevar ner sin ruta och säger:
-Du får inte köra här det e enkelriktat.
-Ja vet, ska bara vända för jag åkte fel.
-Du får inte köra här.
-Ja vet ska bara köra en snabbvändning, det spelar väl ingen roll.
-MINA BARN GÅR PÅ DEN HÄR GATAN.
-Ja men..
-DRA ÅT HELVETE!
-DETSAMMA! sa jag.

Vet att jag åkte fel, men ville bara typ backa tillbaka, ingen var ens i närheten och ingen gick på denna väg, vad e problemet. Otrevlig vuxen karl som skäller som fan, utan att jag varit otrevlig eller nått. Förrän han bad mig dra åt helvete, tänker liksom inte ta vilken skit som helst!

Nästa händelse rå, var hemma hos mamma och gick på toaletten, Milo fick följa med och låg på golvet framför mig. Han fick rao sig med mitt skärp medans jag gjorde nr1.På detta skärp så e det en lite metallflärp i ena änden som gör så att skärpet inte repar upp sig och den låg han och bet på. Tillslut börjar han astjura, en liten glipa på denna har fastat på hans läpp. Jag kan inte resa mig för då följer ju ungens läpp med. Får liksom vicka loss den och tillslut lyckas det, stackarn rädd och ledsen och jag halvt panikslagen men får inte visa det. Han blödde lite och blev lite svullen. Lillens första fläskläpp.

Vilken dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-27 @ 13:20:11
Postat av: Anonym

Men nog har du väl upptäckt att vissa figurere ute i samhället kan bara leta efter vad dom tror är fel. Sitter krampaktigt där bakom ratten i sin lilla värld.Ibland bara ett fyrkantigt julkort i fickan,att visa upp i nån trafikkontroll!!!!

2010-01-27 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0