GAAAA vilken gnällhäll dag

Milo e verkligen i sitt gnällesse, herregud, jag skämtar inte 30 sekunder glad sen ca 1.5-2 gnäll beroende hur fort man kan få honom att soman om igen/ äta. Så ser min dar ut just nu, måtte det vända snart.

Annars e han våran lilla underbar tjockis- killen kan ju äta i alla fall. måtte INTE det vända!!
Hörde dock att 5- månaders bebisar i allmänt missnöjda, kan man inte på ge ungen nått uppiggande bara. ;)

Mattias underbar älsakde Mattias stack tidigare från jobbet och var beredd att gå in senare till träningen bara föra att rädda mig från gnällträsket- TACK ÄLSKLING!!

Jag drog ut i spåret och hetsåkte i 14 minus, gick väl sådär fort, shit vad klen jag e, men fram kom jag men vette sjutton hur många som varvade mig ha ha ha.

Så nu hoppas jag på en lugn kväll.

Go afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0