Konstig dag och natt

Stackars Milo har varit sjuk och på det himla gnällig, vi tror tänder. Mycket händer i munnen och gnager på dom liksom. Igår åt han bra men så i natt ville han inte riktigt somna om så jag bar in honom till oss och jag la mig hos Sam. Sov inte direkt optimalt med en snurrande Sam. Sen när han vaknar och man precis somnat så e man ju inte på topp direkt. Vaknade och mådde skitilla, Mattias fick vara hemma och lämna Sam på dagis och ta Milo. Jag somande om och sov oroligt som vanligt. Vaknade halv ett, måste varit kycklingen från igår som fick magen att strejka.

Vi drog ner till satn för att äta lurre, Milo hade inte ätit så värst bra inte på natten eller på morgonen men till lunch så gick det bra- när han sen skulle ta första tuggan på desserten så spydde han tamej sjutton upp hela burken med mat. Har inte spytt nått mer sen dess så förmodligen så e det dom där jäkla tänderna som spökar- kan dom inte komma nu, vill ju bara att hannska må bra och och få vara gla.

Får se hur natten blir.


Jag läser en del bloggar och ber om ursäkt att jag inte kommenterar på vissa men jag vet inte hur, Sara och Mia speciellt. :) Me lööve them!

Sara, jag kulle nog inte hinna med dig i spåret, men kul vore det- har du åkt öppet spår nån gång om så e fallet hur fort gick det?

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sara

Thanks darling!

Bara vi kommer ut, sen löser sig resten!

Nope, inte åkt. Därför vore det toppen med en medträningskompis! Åkte tjejvasan 2006, inte åkte mycket skidor innan och halvbra tränad på 2.05

2010-01-20 @ 15:38:43
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0