Mitt första decennium på 2000-talet

Kan se tillbaka på detta decennium och vara skitnöjd och hoppas bar att det nästkommande blir skitbra det med.
Här kommer min lista, med bilder på vissa grejer:

År 2000- Träffar jag min älskling Mattias


Söt som socker, raggar han upp mig när vi jobbar ihop på Konsum (tack vare svärmor)

År 2000- Iaugusti så får jag min 1:a brorson, Kalle

År 2000- Den 23:e september så förlovar vi oss, efter bara 6 månaders "bekantskap"

År 2001- I november får jag min 2:a brorson-Oskar

År 2001- Dec det året börjar jag på Astra Zeneca

År 2003- Den sista oktober slutar jag på Astra för våran efterlängtade jordenruntresa


Stranden utanför vårat hostel- najs va?!

År 2004 Min 3:e brorson föds medans vi e Thailand, Filip

År 2004- 1:a april kommer hem från jordenruntresan och börjar jobba på Intersport.

År 2005- Mattias friar till mig på "riktigt"


Fick ingen ring utan en jätteros, då vi redan var  "fejk"förlovade.

År 2006- Hände mycket detta år:

*Tjejvasan på 3 mil, första gången för mig.


*Premiär till Alperna


*New York (forever in my heart)


*Så äntligen våran alldeles fantastiska bröllopsdag

Den här bilden säger allt om våran dag!!

*Den 22:a sep så får vi ett efterlängtat plus på stickan- Sam ligger i magen.

År 2007- Som vi väntat, 22/5 kommer han äntligen till världen Sam Järnhäll



År 2008- 30/11 så fick vårat 2:a efterlängtade + på stickan. Milo låg nu i magen.

År 2009- Ett perfekt avlut på ett fantastiskt decennium, Milo föddes.




Hoppas innerligt att jag inget missat nu, hur pinsamt vore inte det??

Hur var erat, vad hände oss er??




Kommentarer
Postat av: Mattias Järnhäll

Mäh... nu han du ju före mig? Jag hade också planerat att författa något om decenniet :)



Vi har gjort mycket under dessa 10 år älskling, nu är det ca 70 år kvar. Puss puss

2010-01-13 @ 22:49:59
URL: http://mattias.jarnhall.se
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Favorit film?

Ha en bra kväll.

2010-01-13 @ 23:06:56
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh, vilken fanstastisk saga, väldigt fint gjort! Och en annan fick äran att vara med när det begav sig på Konsum Erikshäll...haha...eller äran och äran, plötsligt förstår man varför ni låste in er på kontoret hela tiden...hihi;)

Det blev ju ett lyckligt slut i allafall...och förhoppningsvis som Mattias skrev i sin söta kommentar i 70 år till, MINST skulle jag vilja tillägga!! ;)

Fantastisk bröllopsbild förresten!

Lycka till med den fortsatta kärlekssagan!

Kram Matilda

2010-01-20 @ 08:48:07
Postat av: Matilda

Nu glömde jag fylla i dessa uppgifter, men ni vet ju vem jag är... ;)

2010-01-20 @ 08:49:42
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0