Nyårsafton

Ja vad gjorde man igår då??

Först så sov vi hela förmiddagen i omgångar, sen slängde M in ungarn i bilen och åkte runt så de fick sova men framförallt så jag fick sova.

Vidare sen tillRickard och Maria och åt nyårslunch, god kycklinggryta och ris, hemgjord chokladpudding till efterrätt.
Satt där och snackade lite skit innan det var dax att åka och inhandla nyårsmaten- oxfile. Vilket givetvis var slut eftersom vi kom dit alldeles försent.

Skit i det sa vi och köpte annat kött, bea och sallad till det så var we good to go.
M lade även på vitlöksost på köttet- kanongott vart det.

Varvade sen med film och springa upp till Milo ca1 gång i timmen, han sov katastrofalt kasst i natt och så gjorde även jag! HAn e väl inne i nån orolig period nu.

Jag och M var uppe till 12 slaget i alla fall och hånglade in det nya året men sen blev det bums i säng.

Jag försökte ha sovmorgon men det går bara inte, så så fort jag kom upp så åt jag och så gick vi ut en stund så M fick sova. Det var alldeles tyst ute, både på gårde och runt om- ingen trafik hördes. Så himla skönt!

In och äta lunch och sen stoppa Sam i säng. Sen åt jag och Milo, då vaknade Mattias. Sen har vi softat, jag har sovit på soffan och sen tog vi en tripp ner till affären för att handla middag- så skönt att komma ut en stund till.

Nu har vi suttit och försökt spåna på badrummet, för på måndag drar renoveringen igång- wiiii.

Nu sova!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0