Penga experiment

Börjar med att säga Sara:
-Du en tönt!!!  Kan inte hjälpas men du e det! Så va det sagt, 2.05 skojar du eller??!! Hallå vinnaren åkte på 1.25 om jag inte minns fel, du borde ju typ köra med eliten ju! :)
Jag åkte på 3 och en halv, då hade jag åkt en hel del och tränat på gym. :P BTW åkte också 2006, första gången för mig.


Så nu över till rubriken, jag och M (eller mer jag kanske, vi vet inte ;) har en förmåga att sätta sprätt på pengarna varje månad men vi vet inte på vad och så står vi där panka sista dagarna. Men nu ska vi testa en grej, bara handla mat och nödvändiga grejer OCH om vi SEN HAR pengar kvar de 2 sista dagarna eller nått då kan vi köpa den där grjen typ en vas eller vad det nu kan vara. Annars e vårat motto typ:

-Nu har vi cash bränn så mycket du bara kan skit i på vad bara du köper.

Kan säga att det kliar i shoppingtarmen med alla rea grejer och sånt man ser på stan och man säger till M att:
-Åh vad fin den va osv men han gick inte på den-när man vill att han nte ska ha karaktär då har han plötsligt det, dåligt tycker jag!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

He he! SOm sagt, jag har tekniken och kan valla! Om jag tränar med dig, du lär dig så kör vi nästa år! FÖr det är skillnad mellan 3 och 9 mil!

2010-01-20 @ 22:02:08
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0