Skidor

Med tanke på all snö vi haft/har denna vinter så har jag åkt lite skidor- trist.
Har inget att skylla på förutom min egna slöhet- pinit. Tekniken och styrkan e som bortblåst, lite bakhalt och dåligt med klister e det dock allt.

Jag har tänkt att jag nån gång i livet ska åka öppet spår men för det behövs det nog allt lite träning inte bara jävlaranamma, det e ju trots allt 9 mil. Men det e så att några kompisar som tycker jag ska haka på redan nästa år 2011, kan tyckas som långt bort men dy bör ha en del mil på skidor och tränat jäkla massa flås och styrka.
Får se hur jag gör, ska jag göra det så vill jag vara förberedd, vi ju inte åka och ha det tråkigt, vill ju ta mig i mål liksom oavsett på vilken tid och jag vill att Mattias möter mig med medalj. :)

En början e att jag fått info inför Vårruset och Tjejmilen, har tänkt anmäla mig till båda. :)
Ska du med?

Kommentarer
Postat av: Sara

2011, du och jag? Jag kan tekniken och valla.

2010-01-19 @ 13:10:52
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0