En produktiv dag

Fan idag har vi hunnit med massor!!
Jag har "passat" barnen och M har, klippt gräsmattan på båda fram och baksida. Formligen kapat häcken, om den inte blommar av bara f-n nästa år blir jag sur. ;P. Jag har trimmat sen. Imorse tog jag upp potatisen så vi avslutade dagen med en fett god middag på baksidan på våra nymålade utemöbler. :))


Mattias klipper lite gräs..


..killarna meckar lite.


Våra nymålade utemöbler, fina dom blev va!?


Min egen odlade potatis, inte mycket men det räckte till oss. :)


Mattias kapar häcken.


Sam kastar kvistar på Moa och Milo kollar in allt.


Fina Sam, Moa i bakgrunden.


Resultatet, kola in grannarnas. M kapade ordentligt om man säger så. :)


Kött, sparris och marinerade champinjoner. Sååå gott!!!


Vår utomhus middag på våra fina möbler. :)

Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Brukar kika in här då och då men är dålig på att skriva något :-)

Utemöblerna blev kanon fina tycker jag och maten ser riktigt mumsig ut.

Kram

2010-07-28 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0