Kryssning

KOm hem idag efter en 21,5 timmars kryssning till Åland.
Semester med med lugn och ro-aah, NOT!!! Inte med med två hetson, icke sa nicke.
Milo vill gå annars surar han ur och Sam gick på speed eller nått, han var i exstas över att åka båt.

Inte mycket sömn för nån av oss, med vad gör det för kidsen när dom har 2 underbara päron som knuffar dom i vagnen sen så dom kan knoppa, shit vad dom ska få knuffa runt mig sen när jag blir pensionär. ;P

Vi hade en toppen servitris på kvällen som säkert såg stressen lysa ur våra ögon när hetsen satte igång. Maten formligen flög ut och och vi kastade oss över den. Hon va guld värd hon. Sam var som tur va bara 3 år så han åt gratis vid barnbuffen, men ändå var det nån sur mattant som skulle börja orda med M när han skulle ta nått att drick till Sam:
-Det där e till ala carten!
-Ok, då tar jag lite vatten dårå.
-Det e också till ala carten!
-Eeh, men jag tar det i alla fall.
-Gör det då!

Vad ska hon göra liksom, springa efter honom för lite vatten?!

Batteriet dog så inga kort blev det, skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0