Jag fyller år!!!

Idag fyller jag år, inget att hymla om, jag blir 32år. Ingen åldernoja.

Jag väcktes av alla mina fina grabbar med sång och frulla på sängen- så goa!!!
Fick ett papper i en ask med presenter som kommer. Har varit inne på UNICEFS sida och där finns det jättemycket fina grejer som jag önskar mig och som går till ett bra ändamål. En väska och ett jättefint armband. :)))

Sen har det gratulerats på fejjan och per sms.

Senare kommer vi fira mig, min bror och M tillsammans och äta ihop med våra familjer och mamma och pappa. :))

Igår hade vi över lite folk på grillning, vi skulle egentligen till Malmsjön men det var för kallt så vi höll till här.
Härliga vänner!!! God mat!!! Kan det bli bättre?!



Nu väntar jag på god middag, det blir en grek. M är och hämtar. :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0