Malmsjön, sköna Malmsjön

Det va ju Linas matkasse denna vecka men med det fina vädret så vägrade jag ställa mig och laga mat. Jag krävde bad i Malmsjön och grilla. :))

Grillen dog på stranden så vi beställde MAX av våra vänner som var på G ut till oss.
Vädret var grymt skönt och bad blev det för alla utom M. Milo och Sam badade mest och längst, det var en HIT kan man säga. :)


Mattias blåser upp armpuffarna.


Milo lattjar i sanden så länge och smakar även på den.


Fin kväll.


Sam kollar läget.


Känner på vattnet


Sä här glad blev Milo när han fick reda på att han också skulle få bada.


Det blev en HIT för Milo.


Odoppad som jag var så tyckte naturligtvis Sam att JAG skulle hämta bollen, but of course.


PlaskMilo


Herregud ni skulle sett hur fort barnet tog sig fram när han såg pommes fritesen, han som aldrig rör på sig annars.


Bygger lite MAX pussel


Blöt i håret= bevis för att jag doppat mig.


Shit vad han älskade att bada. :)


Pratar lite.


Avslutar med att tvätta fötterna.

Så jäkla skön spontan kväll med GODA vänner!!!
Kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0