Möhippa i Götet

I fredags tog jag tåget ner till Götet för att vara med på Lottas hippa.

Snälla Cattis mötte mig vid tåget så jag kunde sova hos henne 1:a natten, för andra natten skulle jag sova på hotell- japp ni hörde rätt- SOVA. :P

Hur som haver så började lördagen tidigt, kvart i sju närmare bestämt. Efter noga förberedelser från tärnor och vänner så var det bara att dra igång. :)

Började med att ragga upp en total främling (en tjej) som skulle överlämna ett paket till Lotta. Där i låg det kläder och instruktioner om vad hon skulle packa i ordning för dagen, 20 min hade hon på sig. Ner till spårvagnen där några av oss mötte henne- hon var väl sådär road ha ha. hon va nog lite halvstressad. :P

Vidare mot station 2 där ytterligare 2 till slöt upp och där hon fick fixa sitt egna kaffe (hon har jobbat på restaurang). Knallade därifrån vidare där grupp 3 slöt upp. Nu var det dax för vattengympa vid en fontän (hon behövde ej kliva i).

Sista stationen där de sitsa tjejerna slöt upp där skulle hon hitta nån med barnvagn för att gå igenom säkerheten på den (hon har jobbat i en barnbutik förr).

När detta var avklarat så gick vi mot en park dit Cattis bror tagit sig med våran brunch. Gott käk med gott bubbel till att dricka. Satt där ett bra tag och softade. :)) Ja menar vädret var ju på topp så det var bara att njuta.

Sen var det dax för Stripchair- jäkligt kul!! Koregraferad dans med stol, sådär sexigt. Jag var bara stel ha ha ha. Men kul var det. Efter detta så blev Lotta hämtad av en väns kille- nu skulle hon åka motorcykel.

Vi tog oss med spårvagn till nästa etapp- bastubåten.
Najs, i det fina vädret med gott att drick, snacks och bra musik. Kllen som körde var mindre lyckad.
Tog docj premiärdoppet i det 15 gradiga vattnet, brännmanet såg vi också. Kylen på båten drog i backen skåp flyttades coh glas krossades- skulle kunna tro att det var värsta röjet ju.

Hemfärd och svinigt god middag och efterrätt. Tjejsnack, tårar och massa skratt. Lyckat helt enkelt!!!

Sen tog jag mig till min hett efterlängtade hotellnatt, det gungade fortfarande under fötterna när jag kom till hotellet om det var båtfärden eller rosevinet det har jag ingen aning om.

Kändes riktigt kul att åka iväg på egen hand och klara mig själv, förlitar mig så lätt på M annars, det här var nyttigt för mig.

Hasta la vista baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0