Inte än

Var tvungen att släpa mig in i duschen idag. M fick bädda rent under tiden.
Fick ligga ner i badkaret för det var det enda som jag fixade. Vart jobbigt när man skulle tvätta håret för det gjorde det ont som fan i skallen. Mattias fick förbereda allt så jag visste hur jag skulle gå tillväga för att komma till sängen så fort som möjligt. Min sköna kudde låg på plats så så fort jag tagit mig upp ur badkaret (höll nästan på att spy igen), så på med lite deo och sen ner och kröp ihop i fosterställning i sängen.

Låg där i 2 timmar och sov/ vilade mig tills jag vågade resa på mig och skynda mig,så gott jag kunde, ner till soffan för att inta samma läge där igen.

Börjar tro att detta aldrig ska ge med sig, fy fan för att leva så!!

Fick ett nallgram och ett blomogram idag, tack fina som skickade det!!
Tack alla för fina hälsningar,tanker och all hjälp!!! Ni är guld värda!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0