Sängläge

Igår när vi var med Sam till tandläkaren för 1:a gången så kändes det konstigt i min tunga, som om en bedövning höll på att släppa. Fick över lite polare på em och då kände jag att mitt ena öga inte hängde med när jag blinkade. Ok, va fan. Nåväl åkte iväg till svärfar på middag och där började jag känna att min vä halva inte hängde med när jag log.

Väl hemma stoppade vi ungarna i säng, jag duschade. Kände att jag vill kolla upp detta så M ringde sjukvårdsupplysningen åt mig. Dom sa att vi skulle åka in till akuten. Sagt och gjort, M hämtade svärfar och vi for iväg.

Det blev till att bli kvar över natten, det togs blodprov och ryggprov-spinalvätska. M åkte hem för att hinna sova lite- med betoning på lite för det va det han hann med. Jag sov inte heller mkt.

Ungaran har varit hos mormor och farfar, jag har vilat och M har vilat för att sen orka ta ungarna. Jag satt upp i soffan i em och då fick jag skit ont i huvudet och mådde illa, så nu vågar jag inte ställa mig upp. Får se hur jag mår imorgon annars måste jag nog ringa in till sjukan igen.

Belles pares verkar det som jag fått i alla fall

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men stackare, krya på dig ikapp med våren nu!

Och tusen tack för din värmande kommentar och rump-tips!! ;)

Kram

2010-03-22 @ 15:14:20
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0