Trodde jag ja

Plusgrader igår och lite idag så trodde lilla naiva jag att våren va på G. Tji fick jag, riktigt busväder därute nu, det yr av snö blåser och ser allmänt burrigt ut. Tur att man e inne. Tvättar 2:a maskinen för idag i stället.

Vi tog i alla fall en svängom till en av de öppna förskolorna i morse. Har inte tänkt på denna innan så den kommer nog att rädda dessa tråkiga måndagarna nu. :) Tänk om jag vetat om denna i höstas.

Sam var ju magsjuk  i helgen men igår var han som vanligt igen, stackars liten va ledsen han va när han spydde.
Så igår va vi och badade i STORA POOLEN, det var ju en hit kan jag säga, för båda kidsen.
Annars har det inte hänt så mkt i helgen. :)

Nästa helg ska bliiii sååå najs, om inget förutsett händer, hoppas inte.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad var det för öppna förskola? Hänger gärna med någon måndag, är inte lätt att underhålla två barn :-) Leo har ju ofta myror i brallan :-)



H/ Emma från föräldrargruppen.

2010-03-02 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0