Utanför dörren

Idag så har jag släpat mig utanför dörren för 1:a gången på en vecka.

Tripen gick till Nykvarn till min bror. Bilfärden gick rätt så bra, men åh vad hade jag inte gett för ett säte som jag kunde fälla ända bak. Matte körde fort och bra!!

När jag kom dit stod typ alla i dörren för att se hur jag ser ut, ha ha ha. :)))
Slängde mig på soffan för att komma ner i "normal" läge. Då kunde jag prata med alla och äta och så.

Snacka om att man/jag tar allt sånt förgivet, att sitta upp och gå och stå utan att behöva lägga sig ner för det bankar i huvudet.

Sam röjde på med Filip och Milo hängde i soffan med oss och kollade in grabbarna och deras energi.

När jag kom hem nästan sprang jag in och slängde mig på soffan. Va slut jag va!! MEN jag orkade och klarade av att vara ute och borta om än att jag fick ligga ner när jag åkte bort. :)

Mot bot och bättring nu!!!  Och VÅR!

(Glöm inte ställa fram klockan inatt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0