Kalas och krupp

Natten mot torsdag så vaknade jag att Milo hostade, gick dit för att förbereda mat. Men hostan lär konstig. Skällande och hes. Krupp eller ja falsk krupp. Som tur va känner jag folk som har barn som haft det så jag visste direkt vad det var. Upp med Milo in i sovrummet och väckte Mattias, öppnade fönstret och satt där med Milo. Vi skakde innan vi fick på oss en filt. När det lättat lite bäddade vi inne i våran säng åt Milo och åt mig i deras rum. Vi gav lite mat, han åt och somnade. För att sen vakna nån timma senare och spy som en gris, all välling kom upp och massa slem. M väckte mig, han badade Milo och jag bäddade rent. Så har vi hållit på i ca 2 nätter. Nu har vi ändå sovit, om än inte gott inte jag och på en hård madrass och inte M som vaknat av Milo men barnen och sussat sött- huvudsaken. :))

I torsdags så firade vi Sams födelsedag då M tyvärr är borta på hans riktiga. Familj och vänner och en del kids på gården slöt upp. Sam njöt och hade hur kul som helst hela dagen.

Paketöppning.


Fick ett munspel som prövas.


Milo dansar nästan på borden.


Sams tårta ;). Närå det bjöds på glass och kladdkaka.


Här sjunger vi för honom.


Han fick en cykel från oss, som han valt. :)


Da kids. :)


Efterfest sen. :))


Bus med pappa.

Fina Milo, när alla gått då vågade han gå i sin stol igen. :))

Ja ja det var denna lång hel det.

Nu e det bröllop som står på agendan sen.

Kram kram




Efter kalaset så ringde Linda och Stensson hem oss till sig för riktigt god grillad mat och lek. Sam däckade i deras saccosäck vid 21.30, då sov redan Philip och Milo. Milo spydde ner sig där också och var nära att träffa deras data. Till hans lycka fick han bada där, han älskar verkligen det. :))

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas Milo och du blir bättre snart.



Sam verkar ha haft en toppenbra födelsedag! Söta de är!

2010-05-16 @ 21:37:24
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0