Möhippa

Så i lördags var det dax för Jossans möhippa.

Jag fick äran att gå upp först ( vi kom hyffsat sent så hon trodde inte att det skulle bli av denna dag) och sätta ögonbindel på henne. Alla andra tog sig sen in och under tystnad klädde dom på henne, hon fick en kostym från Star Wars- Jango Fett. Tog oss ner till cenralen, där fick hon sitta lite själv på en bänk och sen blev det dax att kliva på tåget upp till Stockholm.

På tåget fick hon leda de andra passagerarna i allsång, hon fick med sig några. Vidare i the big city fick hon uppdrag som skulle slutföras för att få lunch. Självklart lyckades hon. :))

Sen var det dax för dans. En koreograf hade satt ihop ett nummer till "Billie Jean" med Michael Jackson. Svårt att komma ihhåg stegen och sen sätta ihop allt och i rätt ordning, ännu svårare blev det när man skulle göra det i rätt tempo- för mig. :)) Men attan var kul det va, jag som skulle sitta vid sidan av först. GLAD jag e att jag var med!!!!

SEn rörde vi oss mot Täljet igen för en god middag och lite smått och gott för Jossan.

En rolig dag helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0