Otursdag

Efter en hektisk natt eller ja en hektisk timme i alla fall så kunde jag fortsätta att vrida på mig på en hård madrass som är 1, 60 under ett täcke som var alldeles för varmt för mig.

HAde väl precis somnat kändes det som så vaknade Milo och M gav honom mat, han spydde ner sängen och M fick bada honom mitt i natten medans jag bytte sängkläder-Sam sov sig igenom allt. M tog in Milo så han fick sova i våran säng medans jag sov i killarnas rum. Milo är förkyld så det var mycket slem som om upp, så det var ju bra i alla fall. Sen har väl alla legat och vridit sig på sitt håll. :((

Sen upp och hetsa iväg till dagis, på vägen dit märker jag att jag har punka på vagnen, eller snarare ett stort HÅL- FUCK!!!!!

Jaha in på lagning med den då.

Ja sen så rullade det på rätt bra, Milo är fortfarande lite kinkig men det tar sig väl. Tack igen för idag bästa mamma!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0