Skansen+napplämning+3 år= Sam

Ja så har då liten blivit ännu lite större.

Sam 3 år. Vi tog därför en liten tripp till Skansen bara han och jag. Dels för att mysa men också för att lämna napparna till kattungarna (ungar fanns det inte utan bara en stor en). Såg lite osäker ut med vädret först så vi packade med oss ombyten. Men vilken dag vi fick!!! Så fint och varmt och skönt. :)))

Här kommer lite bilder från igår:


Nyvaken födelsedags kille. Fina du!


Åker tåg med alla sina nappar i knät, dom som kattungarna skulle få.


Åker båt, självklart måste man suga lite på napparna, sista gångerna ju.


Vilken napp ska jag suga på nu..?                            Matar fåglarna.


Åker karusell-flygplan.


Mera karusell med mamma- tekopp


Denna lilla tiger valde han i stället för napparna- Simba fick den heta. Här köar den med oss till maten.


I matkön, Sam var superduktig. Lång tid stod vi i värmen också.


Tillslut tröttnar han och sätter sig i skuggan lite och leker med plåster.


Vätskepaus.


Karusellåkning..


..denna bild tog det 17 ggr innan jag fick och på 2:a åkturen. Svårt att fota saker i rörelse.


SISTA tuppluren med alla nappar..


..jag passar på att fota utsikten. :))


Här e jag, inte näck dock utan med min nya tubtopp som ej syns i bild.


Håller i sina älskade nappar på väg till katterna.


Pejlar läget först..


Börjar stoppa in dom i hålet...                                   ..blir lite ledsen, för att dom fastnar och jag hjälper till.


Sista nappen..


..och så e dom borta.

Jag har gett mina nappar till kattungarna!! säger han glatt sen. :))


Sen åkte vi lite bil.


Och lite mer karusell.


Åt lite glass..


..sen snackade vi lite med lemurerna. De va typ dom djuren vi kollade på och som var någolunda intressanta.


Lattjade lite med djuren i shopen.


Precis köpt den efterlängtade ballongen, som man valt själv givetvis. :))


Kom hem och avslutade en soft dag med bus på gården.

Lite trots har även kickat in idag också, som en klocka på dagen dessutom.

Mera fint väder nu bara!!! :))

Tack för en härlig dag med dig fina älskade Sam!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men åh, grattis till lille store(!) Sam, vilken härlig dag ni verkar ha haft...Har oxå en liten kille här som skulle behöva göra en napp-utflykt till Skansen i sommar! ;)

Hoppas att det gick bra och vad härligt med lite 3-årstrots...;)

Och härligt med mammor som vågar slänga av sig kläderna och sola vårlökarna mitt i city! ;)

Nä, skämt åsido (såg verkligen ut så på bilden dock!), tuuusen tack för din igenkänning och peppande kommentar!

Fy fan vad vi e bra vi mammor, som kämpar och kämpar, fixar och trixar och grejjar det!!

Varmaste Kramen till Dig

2010-05-24 @ 14:53:44
URL: http://whitelittlecastle.blogspot.com
Postat av: Jenni

Ser ut som att ni hade en toppendag

2010-05-26 @ 11:03:49
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0