Sköna måndag

Herregud vilken härlig dag!!!! Man kan inte få en bättre början på en ny vecka, vilket väder. Från shorts till långisar till shorts igen. :) Har hört att vädret ska stanna några dagar, lite mulet men fortfarande varmt nån dag men men man kan ju inte få allt.


Sam tycker jag e skitjobbig som vill fota mig med honom.


Milo gillar det bättre. :P  Visst e mina nya solbrillor snygga!? Slipade för min syn, äntligen snygga solisar för glasögonormar. :))


Sam hänger i tunneln..


..Milo på gräsmattan.


Mys!! Milo ska precis pussa Sam. :))) Han har börjat med det.


Sen kom pappa hem och då blev det bus...


..och grillning. :))

Bad är avklarat för min del, nu hetsäter jag godis som vanligt och väntar på att Top Model ska börja.

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0