Big brother homeversion

Nu har jag suttit instängd hemma i 3 dar, med sjuk barn- sådär roligt. Har konstaterat att jag aldrig skulle klara det på riktigt.
Man har sprungit och servat kidsen, suttit i coma på golvet och varit skittrött medans yrvädren kutat omkring. Det fattar inte jag, hur f-n dom orkar trots att dom har feber??? Tacka f-n för datan!!!

Det jobbigaste e att man inte kan gå ut.
Nåväl Milo e på dagis idag och jag e hemma med Sam, får se hur han mår under dagen. Han e jäkligt blek, kan ju bero på att han e ännu mindre intesserad av mat just nu. Pinar dock i honom dricka. Tror jag ska tvångsmata honom lite chips och päron sen. (Den sista meningen ska läsas med ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0